Medzi nami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 257 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Medzi nami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Medzi nami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Medzi nami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Medzi nami koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Medzi nami koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Boli, sú a budú medzi nami. Niektorí preto, že tu boli skôr ako my. Niektorí sa tak narodili, iní sa nimi stali. Niektorí prišli ako predvoj nepriateľov, iní naopak, aby nás pred nepriateľmi chránili. Jedni k nám zablúdili, druhí prišli za obchodnými záležitosťami, ďalší sú na nás jednoducho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Medzi nami je 288 Kč

Výběr knih autora Alexandra Pavelková

Zobrazit všechny knihy autora Alexandra Pavelková
Výběr knih vydavatele Artis Omnis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artis Omnis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.