Měsíc ve dne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Měsíc ve dne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
104 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sbírka povídek jihočeských autorů (Eva Kantůrková, Věroslav Mertl, Jan Míka, Pavel Lukas, Tomáš Česrvený ad.).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Měsíc ve dne je 104 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Eva Kantůrková, Hynek Klimek, Věroslav Mertl, Jan Míka
Výběr knih vydavatele Allen Lane

Zobrazit všechny knihy vydavatele Allen Lane
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.