Město králů - Sbírka povídek ze soutěže Zpívající věže

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Město králů - Sbírka povídek ze soutěže Zpívající věže koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Velkolepé město. Pýcha starodávné říše. Odhal příběhy, které skrývá. Poznej hru mocných. Město králů ti právě teď otevírá své brány! Neobvyklý sborník spojující osm autorů a jeden fantasy svět. Obsah: Tomáš Pytlík - Kamona Barbora Novotná - Tajemství, které musí být zachováno Tereza Holubová -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Město králů - Sbírka povídek ze soutěže Zpívající věže je 225 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Straky na vrbě

Zobrazit všechny knihy vydavatele Straky na vrbě
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.