Metro 2033 (slovenský jazyk)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 304 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metro 2033 (slovenský jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Metro 2033 (slovenský jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dostupné aj v kolekcii dvoch titulov a tiež v kolekcii troch titulov. Odvtedy, čo Arťom býva v metre na stanici VÚNCH, na povrchu bol iba raz, a aj to tajne. Po jadrovom výbuchu už totiž zem nie je pre ľudí bezpečná... Život na stanici je dobre zorganizovaný a prebieha takmer normálne, ale v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metro 2033 (slovenský jazyk) je 315 Kč

Výběr knih autora Dmitry Glukhovsky

Zobrazit všechny knihy autora Dmitry Glukhovsky
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.