Mezitímní a částečné rozhodnutí ve světle judikatury a evropské komparace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 671 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezitímní a částečné rozhodnutí ve světle judikatury a evropské komparace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
671 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezitímní a částečné rozhodnutí ve světle judikatury a evropské komparace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
713 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezitímní a částečné rozhodnutí ve světle judikatury a evropské komparace koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
746 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezitímní a částečné rozhodnutí ve světle judikatury a evropské komparace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
660 Kč
Není skladem

Mezitímní a částečné rozhodnutí ve světle judikatury a evropské komparace koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
705 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mezitímní a částečná rozhodnutí jsou druhy rozsudků, které se tradičně vyskytují jak v české právní úpravě, tak i právních řádech okolních zemí. Nelze však přehlížet, že pod shodnými názvy se mnohdy jedná svým obsahem o více či méně odlišné úpravy, zejména pokud jde o sledovaný účel. Z tohoto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezitímní a částečné rozhodnutí ve světle judikatury a evropské komparace je 699 Kč

Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.