Minutová moudrost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Minutová moudrost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Minutová moudrost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Minutová moudrost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Minutová moudrost - De Mello Anthony. Autor v krátkých příbězích nastiňuje pravdu osvícení víry a života. Jak často se něco jeví jiné, než opravdu je. Každou anekdotu v této knize přečtete za minutu. Budete mít mistrův jazyk za poněkud matoucí, nadnesený, dokonce přímo za bezobsažný.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Minutová moudrost je 216 Kč

Výběr knih autora Anthony De Mello

Zobrazit všechny knihy autora Anthony De Mello
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.