Mise: Zachraň planetu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mise: Zachraň planetu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Mise: Zachraň planetu - Haraštová Helena;Sekaninová Štěpánka. Uč se spolu s mimozemšťanem Qui-Dem, jak se uzdravuje modrobílá planeta. Dovedeš si představit, jak asi vypadá tvoje planeta z výšky? Modrobílá koule, která ukrývá znečištěný životní prostor, otrávené vody, ropné skvrny na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mise: Zachraň planetu je 269 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Helena Haraštová, Štěpánka Sekaninová
Výběr knih vydavatele B4U Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele B4U Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.