Priddy Learning: My First 1000 Words

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Priddy Learning: My First 1000 Words koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Priddy Learning: My First 1000 Words koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
My First 1000 Words is a photographic book with bright, colourful images and a wide range of themes that children will easily recognise.Combining visually stimulating images and large, simple first words, this engrossing title has everything you need to introduce children to new concepts. With…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Priddy Learning: My First 1000 Words je 269 Kč

Výběr knih autorů Roger Priddy , Priddy Books

Zobrazit všechny knihy autora Roger Priddy, Priddy Books
Výběr knih vydavatele Priddy Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Priddy Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.