Mokrá ryba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 356 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mokrá ryba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Mokrá ryba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mokrá ryba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
401 Kč
Není skladem

Mokrá ryba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mokrá ryba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mokrá ryba koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mokrá ryba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Berlín roku 1929 Kriminální komisař Gereon Rath zažívá město, které je v rauši. Kokain, ilegální noční kluby, politické pouliční bitvy – prostě tanec na sopce. Mladý, ctižádostivý komisař, který je ve městě nový a byl uklizen na mravnostní oddělení, se nikým nepověřen zapojí do vyšetřování,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mokrá ryba je 378 Kč

Výběr knih autora Volker Kutscher

Zobrazit všechny knihy autora Volker Kutscher
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.