Antimodernisté

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 498 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antimodernisté koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
498 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antimodernisté koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antimodernisté koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
510 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antimodernisté koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
444 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Antimodernisté - Olič Jiří. Název Antimodernisté není spekulativní, vyjadřuje jen prostý fakt, konstatování, že v logické posloupnosti existovali nejdříve modernisté a teprve po nich antimodernisté. Neexistovaly dvě skupiny, ale pouze jednotlivci, osobnosti více či méně výrazné -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antimodernisté je 488 Kč

Výběr knih autora Jiří Olič

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Olič
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.