Montáž, připojování, kontroly a revize elektrických spotřebičů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Montáž, připojování, kontroly a revize elektrických spotřebičů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Montáž, připojování, kontroly a revize elektrických spotřebičů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Montáž, připojování, kontroly a revize elektrických spotřebičů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Montáž, připojování, kontroly a revize elektrických spotřebičů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
448 Kč
Není skladem

Montáž, připojování, kontroly a revize elektrických spotřebičů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
465 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
I když účel a princip uplatnění těch základních elektrických spotřebičů se v podstatě za více než 100 let využívání elektrické energie nezměnil, přibyla a neustále přibývá řada spotřebičů nových. Zvýšil se jejich výkon, zvýšilo se napětí, na něž jsou připojovány, a tím se kladou i větší nároky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Montáž, připojování, kontroly a revize elektrických spotřebičů je 418 Kč

Výběr knih autora Michal Kříž

Zobrazit všechny knihy autora Michal Kříž
Výběr knih vydavatele IN-EL

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.