Příručka pro zkoušky projektantů elektrických instalací (3. aktualizované vydání)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 347 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příručka pro zkoušky projektantů elektrických instalací (3. aktualizované vydání) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Příručka pro zkoušky projektantů elektrických instalací (3. aktualizované vydání) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příručka pro zkoušky projektantů elektrických instalací (3. aktualizované vydání) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato publikace navazuje na příručky „Příručka pro zkoušky elektrotechniků – požadavky na základní odbornou způsobilost“ a „Příručka pro zkoušky vedoucích elektrotechniků – všeobecné požadavky“, aby s nimi vytvořila základ pro vzdělávání odborníků profese elektro. Příručka vychází ze základního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příručka pro zkoušky projektantů elektrických instalací (3. aktualizované vydání) je 366 Kč

Výběr knih autora Karel Dvořáček

Zobrazit všechny knihy autora Karel Dvořáček
Výběr knih vydavatele IN-EL

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.