Provádění revizí elektrických instalací do 1 000 V v prostorách bez nebezpečí výbuchu, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 421 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Provádění revizí elektrických instalací do 1 000 V v prostorách bez nebezpečí výbuchu, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Provádění revizí elektrických instalací do 1 000 V v prostorách bez nebezpečí výbuchu, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
536 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Provádění revizí elektrických instalací do 1 000 V v prostorách bez nebezpečí výbuchu, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
452 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato příručka je oproti předchozímu vydání aktualizována podle nových legislativních předpisů, a to podle zákona č. 250/2021 Sb. a navazujících nařízení vlády č. 190/2022 Sb., případně i č. 194/2022 Sb. Je třeba zdůraznit, že ustanovení legislativních předpisů mají vždy větší právní sílu než…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Provádění revizí elektrických instalací do 1 000 V v prostorách bez nebezpečí výbuchu, 3. vydání je 469 Kč

Výběr knih autora Michal Kříž

Zobrazit všechny knihy autora Michal Kříž
Výběr knih vydavatele IN-EL

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.