Příručka pro zkoušky elektrotechniků a vedoucích elektrotechniků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 525 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příručka pro zkoušky elektrotechniků a vedoucích elektrotechniků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
525 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Příručka pro zkoušky elektrotechniků a vedoucích elektrotechniků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
504 Kč
Není skladem

Krátký popis

Tato příručka navazuje na sérii dvanácti Příruček pro zkoušky elektrotechniků – požadavků na základní odbornou způsobilost a také na sérii čtyř Příruček pro zkoušky vedoucích elektrotechniků, s nimiž tvoří jeden celek. Reaguje tak na novou legislativu (zákon č. 250/2021 Sb. a nařízení vlády…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příručka pro zkoušky elektrotechniků a vedoucích elektrotechniků je 514 Kč

Výběr knih autora Michal Kříž

Zobrazit všechny knihy autora Michal Kříž
Výběr knih vydavatele IN-EL

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.