Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Již šestý díl veleúspěšného komiksu, jehož díl nazvaný Princezna čarodějka získal v roce 2020 Cenu Muriel za nejlepší český komiks pro děti. Obě čarodějky jsou na cestě do Egypta za záchranou jejich kočky Mikeš. Cesta je ale plná překážek, a tak neustále klopýtají o problémy, které musí řešit,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Morgavsa a Morgana - Božské hamižnice je 252 Kč

Výběr knih autora Petr Kopl

Zobrazit všechny knihy autora Petr Kopl
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.