Moudrost vyznání víry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moudrost vyznání víry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moudrost vyznání víry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moudrost vyznání víry koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moudrost vyznání víry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Moudrost vyznání víry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moudrost vyznání víry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová kniha Anselma Grüna se věnuje výkladu křesťanského vyznání víry. Objasňuje slova, která stojí v základu křesťanského pohledu na svět. Díky srozumitelnému jazyku vede věřící i nevěřící k poznání toho, jaké věroučné, existenciální i terapeutické významy se skrývají za 1700 let starými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moudrost vyznání víry je 89 Kč

Výběr knih autora Anselm Grün

Zobrazit všechny knihy autora Anselm Grün
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.