Nepromarni svůj život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nepromarni svůj život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nepromarni svůj život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepromarni svůj život koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepromarni svůj život koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepromarni svůj život koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepromarni svůj život koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skutečnost, že lidé marní svůj život, často souvisí s tím, že nevědí, pro co by měli žít a vůči čemu má smysl mít závazek. To se týká mladých lidí, kteří se teprve připravují na profesní dráhu, ale i starších, kterým se třeba rozpadlo z různých důvodů rodinné zázemí či byli nuceni změnit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nepromarni svůj život je 214 Kč

Výběr knih autora Anselm Grün

Zobrazit všechny knihy autora Anselm Grün
Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.