Tak věříme - Spiritualita pro naši dobu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tak věříme - Spiritualita pro naši dobu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak věříme - Spiritualita pro naši dobu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak věříme - Spiritualita pro naši dobu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak věříme - Spiritualita pro naši dobu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
196 Kč
Není skladem

Krátký popis
Velmi osobní, v mnohém překvapivá, srdečná kniha, v níž se dvě výzamné duchovní osobnosti vyjadřují k ústředním otázkám dnešní víry a života.Anselm Grün je mnichem v benediktinském opatství Münsterschwarzach v Německu, mimořádně plodný duchovní autor, žádaný rádce a duchovní průvodce pro mnoho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tak věříme - Spiritualita pro naši dobu je 204 Kč

Výběr knih autorů David Steindl-Rast , Anselm Grün

Zobrazit všechny knihy autora David Steindl-Rast, Anselm Grün
Výběr knih vydavatele Barrister & Principal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barrister & Principal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.