Velká vánoční kniha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velká vánoční kniha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká vánoční kniha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká vánoční kniha koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká vánoční kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Není skladem

Velká vánoční kniha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Velká vánoční kniha - Grün Anselm. Švýcarský terapeut C. G. Jung nazývá církevní rok terapeutickým systémem. Církevní rok se svými svátky dotýká významných otázek lidské duše a umožňuje nám kontakt s rytmem naší duše, abychom každým rokem dále rostli na vnitřní cestě zrání,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velká vánoční kniha je 226 Kč

Výběr knih autora Anselm Grün

Zobrazit všechny knihy autora Anselm Grün
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.