Možnosti dialogu mezi muslimy a křesťany

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Možnosti dialogu mezi muslimy a křesťany koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Možnosti dialogu mezi muslimy a křesťany koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Možnosti dialogu mezi muslimy a křesťany koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis

O mezináboženském dialogu se velmi často hovoří, podnikají se různé konference a fóra, ale o hlubším průniku tohoto tématu do praktické teologie a praktického života muslimské, ale i křesťanské komunity nemůže být ani řeč. Bezpochyby křesťanská, hlavně katolická strana, na tomto poli má…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Možnosti dialogu mezi muslimy a křesťany je 164 Kč

Výběr knih autora Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Lhoťan
Výběr knih vydavatele Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lukáš Lhoťan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.