Můj první les - Trvale udržitelné a přirozené lesní hospodářství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Můj první les - Trvale udržitelné a přirozené lesní hospodářství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Můj první les - Trvale udržitelné a přirozené lesní hospodářství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Můj první les - Trvale udržitelné a přirozené lesní hospodářství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj první les - Trvale udržitelné a přirozené lesní hospodářství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj první les - Trvale udržitelné a přirozené lesní hospodářství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj první les - Trvale udržitelné a přirozené lesní hospodářství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Peter Wohlleben, lesník a oblíbený autor bestsellerů o lese, hospodaří ve svém revíru již léta dle ekologických zásad. V této knize vysvětluje svůj systém šetrného lesního hospodářství a napomáhá tomu, abyste svému vlastnímu lesu hlouběji porozuměli.Koupě lesa, hospodaření v souladu s principy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Můj první les - Trvale udržitelné a přirozené lesní hospodářství je 183 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Václav Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Václav Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.