Víš, kde bydlí zvířata? - Poznáváme život na loukách a v lesích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 273 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Víš, kde bydlí zvířata? - Poznáváme život na loukách a v lesích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Víš, kde bydlí zvířata? - Poznáváme život na loukách a v lesích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Víš, kde bydlí zvířata? - Poznáváme život na loukách a v lesích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, kde bydlí zvířata? - Poznáváme život na loukách a v lesích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, kde bydlí zvířata? - Poznáváme život na loukách a v lesích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš, kde bydlí zvířata? - Poznáváme život na loukách a v lesích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve své nejnovější knížce pro děti se Peter Wohlleben, autor řady úspěšných knih o lese, tentokrát věnuje zvířatům. Známý lesník doprovodí malé čtenáře ke zvířatům, která žijí docela blízko – v lese, na zahradě, u vody a s námi v domě. Budou při tom, když divoká prasata a mouchy přivedou na svět…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Víš, kde bydlí zvířata? - Poznáváme život na loukách a v lesích je 319 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Václav Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Václav Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.