Jak se žije u Wohllebenů - Samozásobitelství v praxi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se žije u Wohllebenů - Samozásobitelství v praxi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se žije u Wohllebenů - Samozásobitelství v praxi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se žije u Wohllebenů - Samozásobitelství v praxi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se žije u Wohllebenů - Samozásobitelství v praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Jak se žije u Wohllebenů - Samozásobitelství v praxi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Wohllebenovi v této knize radí samozásobitelům co je třeba vědět, aby to fungovalo. Vlastní ovoce a zelenina, vlastní vajíčka i vlastní maso – Wohllebenovi se zásobují sami a po více než 25 letech již vědí, co funguje. Nyní můžete z jejich bohatých zkušeností čerpat i vy. - Základ kvalitní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se žije u Wohllebenů - Samozásobitelství v praxi je 258 Kč

Výběr knih autorů Peter Wohlleben , Miriam Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben, Miriam Wohlleben
Výběr knih vydavatele Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.