Tajná síť přírody - Jak stromy vyrábějí mraky a žížaly regulují divoká prasata

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajná síť přírody - Jak stromy vyrábějí mraky a žížaly regulují divoká prasata koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajná síť přírody - Jak stromy vyrábějí mraky a žížaly regulují divoká prasata koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajná síť přírody - Jak stromy vyrábějí mraky a žížaly regulují divoká prasata koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajná síť přírody - Jak stromy vyrábějí mraky a žížaly regulují divoká prasata koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajná síť přírody - Jak stromy vyrábějí mraky a žížaly regulují divoká prasata koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Peter Wohlleben umí jedinečným způsobem rozluštit napínavé hádanky přírody. V jakém vzájemném vztahu jsou jednotlivé druhy, zvířata a rostliny, ale také člověk a příroda? Wohlleben vypráví o této úžasné souhře a předvádí nám složitost a zranitelnost našeho životního prostředí: vše je jemně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajná síť přírody - Jak stromy vyrábějí mraky a žížaly regulují divoká prasata je 262 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Václav Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Václav Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.