Třetí vlna - Islamizace, masová migrace a Rusko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 110 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Třetí vlna - Islamizace, masová migrace a Rusko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třetí vlna - Islamizace, masová migrace a Rusko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třetí vlna - Islamizace, masová migrace a Rusko koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třetí vlna - Islamizace, masová migrace a Rusko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
114 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od mediálně rozsáhle pokryté migrační krize z let 2015/16 uplynulo již několik let a česká veřejnost si již na celou situaci „zvykla“. Tato migrační krize neskončila a dále pokračuje, jen prostě už není pro media a veřejnost tolik zajímavá. Do Evropy přicházejí dál a dál zástupy převážně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Třetí vlna - Islamizace, masová migrace a Rusko je 118 Kč

Výběr knih autora Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Lhoťan
Výběr knih vydavatele Lukáš Lhoťan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lukáš Lhoťan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.