My Big Book of Questions About the World (with all the Answers, too!)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 370 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My Big Book of Questions About the World (with all the Answers, too!) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
My Big Book of Questions About the World (with all the Answers, too!) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

My Big Book of Questions About the World (with all the Answers, too!) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)

My Big Book of Questions About the World (with all the Answers, too!) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Skladem (odeslání ihned)

My Big Book of Questions About the World (with all the Answers, too!) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
My Big Book of Questions About the World (with all the Answers, too!)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy My Big Book of Questions About the World (with all the Answers, too!) je 407 Kč

Výběr knih autora Moira Butterfield

Zobrazit všechny knihy autora Moira Butterfield
Výběr knih vydavatele Walker books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.