Hráme sa s písmenkami a učíme sa kresliť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hráme sa s písmenkami a učíme sa kresliť koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hráme sa s písmenkami a učíme sa kresliť koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Naučiť sa kresliť a písať písmenká nie je pre malé deti vôbec jednoduché. Kreslenie zvieratiek, autíčok, víl i lastovičiek, obkresľovanie klikov-hákov aj prešmyčiek, aby vzniklo správne písmenko - to všetko nájdete v našom aktivity zošite. K tomuto zošitu však patrí aj zotierateľná fixka,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hráme sa s písmenkami a učíme sa kresliť je 158 Kč

Výběr knih autora Moira Butterfield

Zobrazit všechny knihy autora Moira Butterfield
Výběr knih vydavatele Matys

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matys
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.