Sometimes I'm a Baby Bear, Sometimes I'm a Snail

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sometimes I'm a Baby Bear, Sometimes I'm a Snail koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Sometimes I'm a Baby Bear, Sometimes I'm a Snail koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A picture book to give nursery-age children the tools to express feelings, through simple and charming animal analogies.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sometimes I'm a Baby Bear, Sometimes I'm a Snail je 335 Kč

Výběr knih autora Moira Butterfield

Zobrazit všechny knihy autora Moira Butterfield
Výběr knih vydavatele Hachette Children's Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette Children's Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.