My First Book About the Brain

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My First Book About the Brain koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
How does the brain control the rest of the body? Thirty full-page illustrations help explain every aspect of the brain's big job, from communicating with the central nervous system to retaining memories.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Patricia J. Wynne , Donald M. Silver

Zobrazit všechny knihy autora Patricia J. Wynne, Donald M. Silver
Výběr knih vydavatele Dover Publications Inc.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dover Publications Inc.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.