My Little Pony, Vol. 3: Cookies, Conundrums, and Crafts

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My Little Pony, Vol. 3: Cookies, Conundrums, and Crafts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
My Little Pony, Vol. 3: Cookies, Conundrums, and Crafts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
My Little Pony, Vol. 3: Cookies, Conundrums, and Crafts

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy My Little Pony, Vol. 3: Cookies, Conundrums, and Crafts je 232 Kč

Výběr knih autorů Casey Gilly , Robin Easter

Zobrazit všechny knihy autora Casey Gilly, Robin Easter
Výběr knih vydavatele Idea a Design Works

Zobrazit všechny knihy vydavatele Idea a Design Works
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.