Myko - Kompletní zpravodaj ze světa hub

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 434 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Myko - Kompletní zpravodaj ze světa hub koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
434 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myko - Kompletní zpravodaj ze světa hub koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myko - Kompletní zpravodaj ze světa hub koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myko - Kompletní zpravodaj ze světa hub koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
550 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Myko - Kompletní zpravodaj ze světa hub koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
550 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myko - Kompletní zpravodaj ze světa hub koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
468 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jsou důvtipné, inteligentní, komunikují a propojují se spolu na obrovské vzdálenosti, rozkládají i stavějí, mizí a zase se objevují, přizpůsobují se a proměňují, přežívají bez ničeho, nepříteli se brání mírumilovnými způsoby, léčí sebe i druhé, jsou krásné, rozmanité a tajuplné (jak málo o nich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Myko - Kompletní zpravodaj ze světa hub je 498 Kč

Výběr knih autora Jiří Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dvořák
Výběr knih vydavatele Baobab

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baobab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.