Myšlení uzdravuje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Myšlení uzdravuje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlení uzdravuje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlení uzdravuje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Myšlení uzdravuje - Mandžuková Jarmila. Je známa celá řada knih, vědeckých prací a příběhů, které potvrzují, že myšlení dokáže hlubokým a často zásadním způsobem ovlivnit všechny oblasti našeho života včetně zdraví. Tato kniha přináší zajímavá doporučení, návody a další rady k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Myšlení uzdravuje je 130 Kč

Výběr knih autora Jarmila Mandžuková

Zobrazit všechny knihy autora Jarmila Mandžuková
Výběr knih vydavatele Start

Zobrazit všechny knihy vydavatele Start
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.