Mysterium českých dějin od praotce Čecha po sv. Václava

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mysterium českých dějin od praotce Čecha po sv. Václava koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mysterium českých dějin od praotce Čecha po sv. Václava koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mysterium českých dějin od praotce Čecha po sv. Václava koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Není skladem

Mysterium českých dějin od praotce Čecha po sv. Václava koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mysterium českých dějin od praotce Čecha po sv. Václava koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Byla Libuše a její sestry, Přemysl a všechna bájná česká knížata pouhým výmyslem, nebo nám tu pověsti zachovaly stopu skutečné minulosti a jejich existence byla plně reálná? Autor se přiklání ke druhé možnosti a pomocí Hájkovy kroniky se pouští do rekonstrukce jejich osudů. Poukazuje na význam…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mysterium českých dějin od praotce Čecha po sv. Václava je 220 Kč

Výběr knih autora Radomil Hradil

Zobrazit všechny knihy autora Radomil Hradil
Výběr knih vydavatele Franesa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Franesa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.