Nahoru a našišato

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 131 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nahoru a našišato koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nahoru a našišato koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
125 Kč
Není skladem

Nahoru a našišato koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nahoru a našišato koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nahoru a našišato koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nahoru a našišato koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
138 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čas běží a autor, který před deseti roky vydal svoji úspěšnou publikaci Třicet případů aneb malé, bílé, kulaté, končí svoji lékařskou praxi, aby se mohl věnovat jinému poslání. Především kněžskému. Říká, že společnost, ve které žijeme, potřebuje více zdraví duchovní než duševní. V této…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nahoru a našišato je 141 Kč

Výběr knih autora Max Kašparů

Zobrazit všechny knihy autora Max Kašparů
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.