National Trust: Look What I Found by the River

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

National Trust: Look What I Found by the River koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

National Trust: Look What I Found by the River koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
National Trust: Look What I Found by the River koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
357 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

National Trust: Look What I Found by the River koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Discover a world of wonder on a riverside walk, with this beautiful picture book from the National Trust. We're going for a walk outside,exploring by the riverside. Look what I found!Two seed heads on stalks, like tiny drumsticks. Set off on a riverside adventure to find natural treasure, from…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy National Trust: Look What I Found by the River je 247 Kč

Výběr knih autora Moira Butterfield

Zobrazit všechny knihy autora Moira Butterfield
Výběr knih vydavatele Nosy Crow Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nosy Crow Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.