Návrat k láske

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Návrat k láske koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Návrat k láske koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ak hľadáte vzťah s Bohom a pochopenie Kristovej lásky inak ako cez kresťanské náboženstvo, nemôže vo vašej knižnici chýbať dielo úspešnej autorky a skúsenej ženy, ktorú sám život navrátil k Bohu - ku zdroju lásky, našej sily a premeny. V ťažkom zúfalstve z nepochopených lekcií života, našla…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Návrat k láske je 224 Kč

Výběr knih autora Marianne Williamson

Zobrazit všechny knihy autora Marianne Williamson
Výběr knih vydavatele Citadella

Zobrazit všechny knihy vydavatele Citadella
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.