Stínový efekt - Objasnění skryté síly vašeho pravého já

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 40 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stínový efekt - Objasnění skryté síly vašeho pravého já koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
40 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stínový efekt - Objasnění skryté síly vašeho pravého já koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stínový efekt - Objasnění skryté síly vašeho pravého já koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stínový efekt - Objasnění skryté síly vašeho pravého já koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha se zrodila z touhy posvítit si na tajemství lidské mysli, zvláště na stín skrývající se v nevědomí. Po jejím přečtení už nikdy nebudete na sebe a na svůj stín pohlížet tak jako předtím. Každý ze tří autorů přichází s upřímnou nadějí, že je možné stín jednou provždy prosvítit tak, aby…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stínový efekt - Objasnění skryté síly vašeho pravého já je 44 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Deepak Chopra, Marianne Williamson, Debbie Ford
Výběr knih vydavatele Harper Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.