Nejvyšší věda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 519 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejvyšší věda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
519 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Toto poslední dílo E. Léviho obsahuje vrcholnou hermetickou nauku, ke které autor dospěl v posledních pěti letech svého života. Některé části textu nebyly dosud tištěny v žádném jazyce a jsou nyní česky publikovány poprvé z autorova rukopisu. Kniha je vynikajícím popisem cesty k realizaci…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Eliphas Lévi

Zobrazit všechny knihy autora Eliphas Lévi
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.