Václav Havel: Někam jsem to ukryl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Václav Havel: Někam jsem to ukryl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Václav Havel: Někam jsem to ukryl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Václav Havel: Někam jsem to ukryl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Václav Havel: Někam jsem to ukryl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Václav Havel: Někam jsem to ukryl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na podzim roku 1977, po dramatických událostech „roku Charty“, sepsal Václav Havel reportáž líčící první hodiny Prohlášení Charty 77, následné vyšetřování, čtyřměsíční vyšetřovací vazbu, kterou na něj uvalil komunistický režim, propuštění a posléze mučivé sebezpytování. Jak Havel uvádí v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Václav Havel: Někam jsem to ukryl je 331 Kč

Výběr knih autorů Michael Žantovský , Václav Havel

Zobrazit všechny knihy autora Michael Žantovský, Václav Havel
Výběr knih vydavatele Knihovna Václava Havla, o.p.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihovna Václava Havla, o.p.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.