Příběh Edice Expedice - Sešity 16

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběh Edice Expedice - Sešity 16 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh Edice Expedice - Sešity 16 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh Edice Expedice - Sešity 16 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběh Edice Expedice - Sešity 16 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Příběh Edice Expedice - Sešity 16 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh Edice Expedice přibližuje čtenářsky velmi přístupnou a zároveň badatelsky poctivou formou „život“ jednoho z nejvýznamnějších samizdatových nakladatelství tehdejšího Československa, u jehož zrodu stál Václav Havel. První část knihy, doprovozená řadou dokumentárních fotografií, popisuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběh Edice Expedice - Sešity 16 je 254 Kč

Výběr knih vydavatele Knihovna Václava Havla, o.p.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihovna Václava Havla, o.p.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.