Dějiny kampademie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny kampademie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny kampademie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
První ucelené shrnutí dějin intelektuálního společenství Kampademie - obnovené platónské akademie na Kampě, jehož členy byli například Zdeněk Neubauer, Radim Palouš, Daniel Kroupa a také Václav Havel. Součástí publikace jsou též dobové fotografie z Havlova Hrádečku a přepis záznamu jedné z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny kampademie je 142 Kč

Výběr knih autora Daniel Kroupa

Zobrazit všechny knihy autora Daniel Kroupa
Výběr knih vydavatele Knihovna Václava Havla, o.p.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihovna Václava Havla, o.p.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.