Nelegendy o malých inkvizitorech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nelegendy o malých inkvizitorech koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nelegendy o malých inkvizitorech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nelegendy o malých inkvizitorech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Krátký popis
\"Podpaměti\" Josefa Mlejnka nazvané Nelegendy o malých inkvizitorech líčí šedesátá až osmdesátá léta minulého století z pohledu člověka, který je - vinou politické situace, ale i kvůli rodinným poměrům prožíval na malém městě, ve zdánlivém závětří, ale také v izolaci, vydán na,milost a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nelegendy o malých inkvizitorech je 162 Kč

Výběr knih autora Josef Mlejnek

Zobrazit všechny knihy autora Josef Mlejnek
Výběr knih vydavatele Hejkal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hejkal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.