Múzy ve víru dějin - Umění jako bitevní pole rusko-polsko-ukrajinské války o ukrajinskou identitu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Múzy ve víru dějin - Umění jako bitevní pole rusko-polsko-ukrajinské války o ukrajinskou identitu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Múzy ve víru dějin - Umění jako bitevní pole rusko-polsko-ukrajinské války o ukrajinskou identitu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Múzy ve víru dějin - Umění jako bitevní pole rusko-polsko-ukrajinské války o ukrajinskou identitu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Múzy ve víru dějin - Umění jako bitevní pole rusko-polsko-ukrajinské války o ukrajinskou identitu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem

Múzy ve víru dějin - Umění jako bitevní pole rusko-polsko-ukrajinské války o ukrajinskou identitu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Múzy ve víru dějin - Umění jako bitevní pole rusko-polsko-ukrajinské války o ukrajinskou identitu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
324 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ukrajinské dějiny jsou z významné části dějinami ruskými i polskými a naopak. Ukrajinská identita se rodila a stále vlastně rodí ze stýkání a bohužel často i z krvavého potýkání se dvěma mocenskými centry, dvěma civilizačními, ba přímo imperiálními koncepcemi či projekty – s polským a ruským. S…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Múzy ve víru dějin - Umění jako bitevní pole rusko-polsko-ukrajinské války o ukrajinskou identitu je 329 Kč

Výběr knih autora Josef Mlejnek

Zobrazit všechny knihy autora Josef Mlejnek
Výběr knih vydavatele Books & Pipes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.