Nemoc jako cesta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemoc jako cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nemoc jako cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemoc jako cesta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemoc jako cesta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemoc jako cesta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemoc jako cesta koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize Nemoc jako cesta najdete originální pohled na tělesná onemocnění – infekce, bolesti hlavy, úrazy, srdeční a žaludeční potíže, nádory a AIDS – z pera dvou odborníků na fenomén nemoci, Ruedigera Dahlkeho, lékaře, přírodního léčitele a psychoterapeuta, a Thorwalda Dethlefsena,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nemoc jako cesta je 244 Kč

Výběr knih autorů Dahlke Ruediger , Thorwald Dethlefsen

Zobrazit všechny knihy autora Dahlke Ruediger, Thorwald Dethlefsen
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.