Nenávist

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nenávist koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nenávist koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nenávist koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nenávist koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Profesor Rekke coby novodobý Sherlock Holmes objasňuje další neřešitelný případ. Lze nalézt ženu, která sice podle všeho už čtrnáct let leží pochovaná na hřbitově, ale její manžel tvrdí, že ji zahlédl na fotografii ze současnosti? Rekke znovu spojí síly s policistkou Vargasovou, do jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nenávist je 388 Kč

Výběr knih autora David Lagercrantz

Zobrazit všechny knihy autora David Lagercrantz
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.