Nepohádka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nepohádka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepohádka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve stínech pražských uliček se skrývají věci, v něž dospělí nevěří, Krkonošemi se prohání smečky mluvících vlků a v podzemí plzeňského pivovaru čeká na smrt někdo, kdo je spojen s osudem dvou světů. A jen ten, kdo si nasadí brýle devítiletého kluka umírajícího na rakovinu, může najít Kámen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nepohádka je 147 Kč

Výběr knih autora Pavel Renčín

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Renčín
Výběr knih vydavatele Straky na vrbě

Zobrazit všechny knihy vydavatele Straky na vrbě
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.