Nesnesitelná lehkost bytí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nesnesitelná lehkost bytí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nesnesitelná lehkost bytí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesnesitelná lehkost bytí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesnesitelná lehkost bytí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesnesitelná lehkost bytí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesnesitelná lehkost bytí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poprvé vyšel román Nesnesitelná lehkost bytí ve francouzském překladu v roce 1984 v Paříži u Gallimarda, v roce 1985 česky v Kanadě v nakladatelství Sixty-Eight Publishers. „Po čtyřech letech strávených v Ženevě ubytovala se Sabina v Paříži a nemohla se vzpamatovat z melancholie. Kdyby se jí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nesnesitelná lehkost bytí je 364 Kč

Výběr knih autora Milan Kundera

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kundera
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.