Nežná revolúcia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 465 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nežná revolúcia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
465 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nežná revolúcia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
619 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nežná revolúcia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
476 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nežná revolúcia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
554 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zaspomínajte si na atmosféru z cesty od totality k slobodeNežná revolúcia v roku 1989 predstavuje jednu z najvýznamnejších udalostí v našich novodobých dejinách. Hoci bol jej priebeh v porovnaní s ostatnými medzníkmi našej modernej histórie oveľa menej dramatický, vytvára na osi dejín ostrý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nežná revolúcia je 528 Kč

Výběr knih autora František Emmert

Zobrazit všechny knihy autora František Emmert
Výběr knih vydavatele Lindeni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lindeni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.