Night Before Diwali (PB)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Night Before Diwali (PB) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
180 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Join a little boy and his grandmother as they plan for the BEST DIWALIEVER! There are diyas to light, laddoos to roll and beautifulrangoli patterns to make! Can they get everything ready in timeto throw their biggest Diwali celebration yet?

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Swapna Haddow

Zobrazit všechny knihy autora Swapna Haddow
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.