Nové terapeutické směry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nové terapeutické směry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové terapeutické směry koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové terapeutické směry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové terapeutické směry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
156 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Nové terapeutické směry se zaměřuje na spirituální rozvoj člověka pomocí nejrůznějších technik – od terapií přes design až po stravu. Dvanáct autorů, bez výjimky praktikujících odborníků, popsalo metody své praxe, které vedou k fyzickému zdraví, duševní pohodě a mentálnímu klidu. Některé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nové terapeutické směry je 104 Kč

Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.